Wekelijkse huiskamer activiteit

De huiskameractiveit is op de eerste plaats een ontmoetingsplek voor veteranen en anderen. In een vertrouwde omgeving kun je ervaringen uitwisselen, ontspannen en informatie verzamelen. De huiskamer staat wekelijks open voor alle veteranen, zonder onderscheid naar leeftijd of uitzending en achtergrond. Er wordt gratis koffie en thee geschonken en men kan tegen betaling frisdrank krijgen, er wordt geen alcohol geschonken. De openingstijden voor de huiskameractiviteit zijn:

• maandags van 14:00 tot 18:00 uur
  • woensdags van 14.00 tot 18.00 uur
  • donderdags van 14:00 tot 21:00 uur
  • zaterdags van 12:30 tot 17:00 uur

Overige projecten

Naast de vaste openingstijden voor de huiskameractiviteit is het ontmoetingscentrum ook op andere tijden geopend. Dit betreft dan door de Stichting Veteranen Brabant Zuid Oost (SVBZO) georganiseerde projecten, al deze projecten kunt u terug vinden in onze agenda.

Daarnaast is er de mogelijkheid voor groepen of organisaties om gebruik te maken van de faciliteiten in het ontmoetingscentrum. Als u hierin geïnteresseerd bent, kunt u een e-mail sturen naar onze beheerder. Hij zal dan contact met u opnemen en de mogelijkheden met u bespreken.

Voorbeelden van de overige projecten zijn:

• ontmoetingsdagen
  • herdenkingen/vieringen