Nieuwsbrief november 2019

Drukke periode achter de rug?

Vele activiteiten hebben de afgelopen tijd plaatsgevonden. Ons verhaal is verteld en mocht gedeeld worden. Een drukke periode waarin ons bestuur, veteranen en andere vrijwilligers veelvuldig zijn ingezet. Soms gezamenlijk, maar dikwijls verspreid over de verschillende locaties om de vele aanvragers ter wille te zijn. Waarvoor dank!

Herdenkingen-defilés-muziek
Het begon op 11 september met de ‘Herdenking Brabants Gesneuvelden’ in Waalre. Daarna het 18 september ‘Bevrijdingdefilé Eindhoven’, 20 september Onthulling ‘Bevrijdersboom’ bij De Treffer, 21 september ‘Burendag en feest op het Wilhelminaplein (Vier de Bevrijding En Plein Public)’ en ‘Veteranen Verhalendag’ op de Internationale school, 22 september Muziekgebouw ‘The Armed Man-Lambardi en vele koren’, 27 september Muziekgebouw ‘Bevrijdingsconcert-Muziek festival’, 5 oktober Muziekgebouw ‘Bevrijdingsconcert La Bonne Esperance’.
Op zondag 27 oktober was ook onze jaarlijkse ‘Eindhovense Ontmoetingsdag’, opgeluisterd met muziek van de band ‘Music4Vets’.
In deze hele periode hebben onze veteranen ook bezoekers (onder ander scholieren) begeleid door het Van Abbemuseum voor de tentoonstelling ‘Eindhoven Bezet, 75 tastbare herinneringen’.

Komende periode gaan we gewoon verder met ook onze andere activiteiten zoals:
- 7 november, Van Abbemuseum, verhaal van de veteraan
- 11 november, De Treffer, Cursus Nuldelijns ondersteuning
- 16 december, Stedelijk College, Scholenproject Dilemma training
- 26 december, de Treffer, Kerstviering en brunch

Komende activiteiten in 2020 (noteer het alvast in uw agenda!):
4 januari ‘Nieuwjaarsreceptie’ in De Treffer (Samen met COM en BOSS dit jaar)
5 mei ‘Regionale Ontmoetingsdag’ in Eindhoven

Nieuwsbrief
Meld u aan voor onze nieuwsbrief, we hopen u dan beter te kunnen informeren. Zijn er zaken goed vertel het de ander, wat er verbeterd moet worden vertel het ons. Een ieder is Welkom in ons Ontmoetingscentrum 'De Treffer'.

Een vriendelijke veteranengroet,
Voorzitter SVBZO

Copyright © 2020 SVBZO. Alle rechten voorbehouden. Disclaimer.