Remember Michael

Op zondag 10 februari 2019 houden wij een middag in De Treffer waarbij Michael Robinson en (Ierse) muziek centraal staat.
Onder andere US Navy (UNIFIL) veteraan Mark Chernek zal optreden! Jullie zijn van harte welkom.
Wie was Michael Robinson?

Michael was een singer/songwriter die in de jaren tussen 1979 en 1985 regelmatig optrad in het Nederlandse uitzendgebied (UNIFIL) in Libanon. Hij zorgde ervoor dat onze militairen daar even konden ontspannen tijdens deze 'vredesmissie'. Een missie waarbij toch periodes van heftig vuurcontact voor kwam, maar misschien nog erger 'onze jongens regelmatig bedreigd werden, waarbij geweld, gijzeling en mishandeling van de strijdende partijen tegen onze jongens niet zelden werd toegepast. Michael was voor vele van onze, veelal nog jonge mannen, ook een baken van vrede, ontspanning en kameraadschap. De optredens tijdens reünies en andere bijeenkomsten in Nederland werden altijd nog goed bezocht. Michael was voor ons een oase waar je even kon ontspannen onder het genot van een drankje even van het leven kon genieten.
Tijdens deze middag herdenken we Michael, maar gaan we ook vooral genieten van muziek. De muzikanten krijgen de aandacht.
Michael overleed aan een hartstilstand op 10 februari 2014.
Enjoy Life, Cheers!

Copyright © 2019 SVBZO. Alle rechten voorbehouden. Disclaimer.