Veteranendag FC Eindhoven

“Op vrijdag 15 december is het Veteranendag in de Jupiler League”. FC Eindhoven nodigt alle veteranen in Eindhoven en omgeving uit om de wedstrijd tegen Go Ahead Eagles gratis te bezoeken. Jullie

familieleden/vrienden zijn eveneens van harte welkom, zij krijgen 50% korting op het entree tarief. Een gezellig avondje uit waarbij jullie als veteranen centraal staan.

Rondom deze wedstrijd worden alle Nederlandse (oud) militairen die het Koninkrijk hebben gediend onder oorlogsomstandigheden of tijdens internationale vredesmissies in het zonnetje gezet. Daarnaast is het uiteraard een sfeervolle voetbalavond! De wedstijd begint om 20.00 uur. Kom naar het Jan Louwers Stadion en start het weekend met een leuke voetbalwedstrijd!

Tickets zijn te bestellen via FC-Eindhoven.nl/tickets. Met de kortingscode ‘Veteraan’ is een gratis ticket te bestellen voor alle veteranen en met de code‘Veteranendag’ kunnen familieleden/vrienden met 50% korting een ticket verkrijgen. Als de bestelling is geplaatst ontvang je jouw e-ticket(s) via de mail. Bij het bestellen van een gratis ticket graag jouw veteranencode, ter verificatie, doorgeven via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. FC Eindhoven behoudt zich het recht om de wedstrijdkaart te blokkeren als we geen veteranencode hebben ontvangen.”

Copyright © 2018 SVBZO. Alle rechten voorbehouden. Disclaimer.