Nieuwsbrief juli 2016

Vakantie seizoen 2016
De vakanties staan voor de deur, het moment om van elkaar te genieten en samen de dingen te doen. Velen van onze vrienden/veteranen hebben de 100e Nijmeegse vierdaagse gelopen. Zover wij kunnen

overzien hebben zij het allemaal uitgelopen. Een mooie prestatie gezien het warme weer en de inmense massa deelnemers en toeschouwers, maar vooral gezien de gevorde leeftijd (70+) van enkele onder hen.  We wensen al onze vrienden en lopers een snel herstel zover van toepassing en hopen hen binnenkort weer te begroeten in De Treffer.

Kijk ook naar onze activiteitenagenda en hou er rekening mee dat van 1 tot en met 14 augustus De Treffer in verband met onderhoud is gesloten!

We gaan met de tijd mee, een nieuw jasje
Zij die regelmatig op facebook zitten hebben het misschien al gemerkt. Al enkele jaren beheren wij 2 facebookpagina’s.

Die van ‘VOC De Treffer’ en van ‘Stichting VBZO’.

Om de communicatie te verduidelijken en te stroomlijnen hebben wij nu 1 officiële facebookpagina en dit is voortaan ‘Stichting Veteranen Brabant Zuid Oost’! Als u deze pagina ‘Liked’ dan blijft u op de hoogte van onze activiteiten.

U zult waarschijnlijk ook een 2e pagina aantreffen op facebook, namelijk ‘Inloophuis De Treffer’. De ingewijdenen weten het misschien wel, maar dit is een ‘locatiepagina’. Dit is een onofficiële pagina dat door facebook is aangemaakt doordat velen via de sociale media hebben ‘ingecheckt’ op onze locatie. Wij zijn dus niet verantwoordelijk voor deze pagina.

ROD 2016 in het Evoluon
Op zondagmiddag 4 september zal deze Regionale Ontmoetingsdag plaatsvinden. De eerste uitnodigen zijn al verzonden, alleen in Eindhoven al 1200. Zegt het voort en neem uw vrienden, kennissen en belangstellenden mee. Thema: ‘De Burger ontmoet de Veteraan’ tijdens de regionale ontmoetingsdag en ‘Vrede geef je door’.

Op naar een mooie en gezonde zomer 2016,

PS: Werkmansborrel op vrijdag 29 juli met aandacht voor onze vierdaagse lopers. Wij zijn zeer bedieuwd naar hun ervaring. Je bent weer welkom vanaf 15 uur!