Nieuwsbrief februari 2016

Mooi jaar!

Beste veteranen en relaties,
Het wordt een mooi jaar! We zijn met een aantal grote activiteiten bezig, dus schrijf de volgende data alvast in uw agenda:

Zondag 24 April 2016 – Jubileumdag
Op deze dag bestaat ‘Stichting Veteranen Brabant Zuid Oost’ alweer 10 jaar! Voor Veteranen in of uit actieve dienst en bewoners van de Wijk ‘De Bergen’ worden diverse festiviteiten georganiseerd in en rond Ontmoetingscentrum ‘De Treffer’. Er wordt samengewerkt met de vele relaties die we in de loop der tijd hebben opgebouwd zoals de Nederlandse Unifil Vereniging, Contact Oud- en actief dienende Mariniers, Bond van Oud-Stoottroepers en Stoters, maar ook de Bewonersvereniging De Bergen, het cultureel buurtcentrum en United-C.

Wij hopen U die dag in grote getale te mogen ontmoeten.

Zondag 4 september 2016 - De Regionale Ontmoetingsdag (ROD) 2016
Dit jaar wordt deze dag voor Veteranen en Burgers georganiseerd in het Evoluon. Het Thema dit jaar is: ‘De Burger Ontmoet de Veteraan tijdens de Regionale OntmoetingsDag’
De voorbereidingen zijn gestart om ook hier een mooie en waardige bijeenkomst van te maken.
Ook dit doen we al voor de tiende keer. We zijn begonnen in het Indoor Sportcentrum aan de Antoon Coolenlaan en gaan nu weer terug naar Eindhoven, maar dan in het mooie Evoluon.

We willen ‘de’ ontmoetingsplaats zijn voor al die mannen en vrouwen en hun de kameraadschap bieden. Nog meer Brabantse Buurt Kameraadschap (BBK) in ‘De Treffer’.

Extra Oproep - We willen graag een digitaal bestand opbouwen om u de nieuwsbrief te kunnen emailen. Schroom niet om u bekend te stellen, Email hiervoor naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Zegt dit voort opdat wij in 2016 nog meer mensen kunnen bereiken.

Werkmansborrel
In de aanloop naar 10 jaar SVBZO organiseren wij elke laatste vrijdag van de volle week de Werkmansborrel in De Treffer en op 25 maart (goede vrijdag) ben u weer welkom vanaf 15 uur.

Wist U . . Dat wij een partner zijn binnen het Landelijke Zorgsysteem voor Veteranen (LZV)?
Kijk op de website www.lzv-groep.nl voor meer informatie.

Een fijne dag en geniet van elkaar.
Uw dankbare voorzitter,

Copyright © 2018 test. Alle rechten voorbehouden. Disclaimer.